BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 14 May 2010

Translate The Text (SL) Into Bahasa Melayu (TL)

I Learned From The Best lyrics

Did you really think that
I would really take you back
Let you back in my heart
One more time? Oh, no no

Did you think I'd still care
That there'd be more feeling there?
Did you think you could walk back
In my life? Oh

So you found you missed the love you threw away
Baby, but you found it out too late, too late

And so you know the way it feels to cry
The way that I cried when you broke my world in two
And baby I learned the way to break a heart
I learned from the best, I learned from you
Oh baby, now, I learned from you

I remember cold nights
Tears I thought would never dry
How you shattered my world
With your goodbye, your goodbye, baby

Would've sold my soul then
Just to have you back again
Now you are the last thing
On my mind

Now you say you're sorry and you've changed your ways
Sorry but you changed your ways too late


So when all you've got are sleepless night
When those tears are clouding up your eyes
Just remember it was you
Who said goodbye, who said goodbye


I learned from the best, I learned from you




Kau betul-betul fikir

Aku akan terima kau kembali

Kembali dihatiku

Sekali lagi, oh tidak,tidak


Kau fikir aku masih peduli

Masih ada lagi perasaan

Kau fikir kau akan kembali

Dalam hidupku, oh


Kau sedari kau merindui cinta yang kau buang

Sayang, kau sedari ianya terlalu lambat,

terlalu lambat.


Kini baru kau tahu rasanya derita

Derita yang aku rasa masa kau tinggalkanku

Dan kini sayang aku belajar bagaimana untuk mengecewakan

aku belajar dari yang terbaik, aku belajar dari kau

dari kau,

oh sayang, sekarang aku belajar dari kau.


aku teringat kembali malam dingin

air mata yang tidak pernah kering

bagaimana kau hancurkan duniaku

dengan pemergianmu


perlukah aku menjualkan jiwa ku

untuk mendapatkan kau kembali

sekarang kau adalah yang terakhir di dalam hidupku


kini kau menyesali dan telah berubah

tapi, maaf kau telah terlambat

jadi bila tidurmu tidak lena

bila tangisan mengaburi mata

ingatlah ianya kau

yang mengecewakan.


aku belajar dari yang terbaik

aku belajar dari kau




0 comments: